Kyllä nuo viisivaihteiset ovat yleisesti tosi kestävässä maineessa, varsinkin vaparin kanssa, jolloinka vääntö ei tapa laatikkoa.
Tuo astetta terävämpi kakkoselta kolmoselle vaihto on melkeinpä ominaisuus, saattaa korjaantua B4 servon kannen vaihdolla, joka kustantaa muutaman kympin ja vaihto luultavasti alle satasen, koska vaihtoa varten ei tarvitse juuri muuta irrottaa kuin kuskin puolen eturengas.
Jos laatikko toimii nyt muuten hyvin, niin osta pois. Suosittelen kuitenkin oston jälkeen huutelemaan sen laatikon uusilla öljyillä. Niiden nykyisten vaihteistoöljyjen kunnon voi tarkistaa siitä mittatikusta, pyyhkäisee sen talouspaperiin niin näkee hyvin niiden värin.
Vilkkuviiksessä voi olla kosketushäiriö lian takia. Tai sitten on vain kulunut. Uuden vaihtaminen ei muistaakseni ole paha rasti.