Autoracing  KL-varaosat

Etuiskarit V70 T5 vm 2005

• 2 Vastauksia
  • 934 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Fanders

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Etuiskarit V70 T5 vm 2005
« : 11.11.2020, 21:00:48 »

On tullut ajankohtaiseksi vaihtaa etuiskarit, on lievää öljynvuoto ja omasta mielestä kuuluu jo pientä kolinaa iskareista.
Mitä iskareita suosittelette tilalle? Kysyin Bilialta alkuperäisiä ja töinen kaikki oli muistaakseni n 600 €.
Toisessa autossani on hyviä kokemuksia Bilstein B6 Sport:sta, onko kellään kokemuksia näistä iskareista?
Miten hyvät Volvon on alkuperäiset iskarit, kannattaako laittaa jotain muuta kuin alkuperäistä? Hinnassa ei nyt ole suurta eroa jos ostaa Bilsteinit.
Onko suosituksia ja kokemuksia?

Poissa tuomaril

• Valvoja
  • Turbo
  • *
Vs: Etuiskarit V70 T5 vm 2005
« Vastaus #1 : 11.11.2020, 21:13:01 »
Ne Volvon "omat" iskarit ovat oikeasti muistaakseni Sachs Super Touringit, eli jos ne laittaa niin ei ainakaan pahasti pieleen mene. Itse olen niihin ainakin ollut tyytyväinen. Sama se nyt varmaan käytännössä on, laittaako sinne Sachsit, Kybit, Bilsteinit...

Poissa Rusty

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Etuiskarit V70 T5 vm 2005
« Vastaus #2 : 12.11.2020, 20:59:47 »
Omaani laitoin eteen Bilstein B4:t ja taakse kuormajouset ja B6:t. Itse olen ollut tyytyväinen. Keula on pysynyt miellyttävän mukavuuspainotteisena. En tiedä tuleeko B6:lla jäykempi vai huomaako eroa mitenkään. Itse päätin, että menen varman päälle ja otan originaalia vastaavat.

Autodiagnoosi  Carcom Oy