Voi olla sekin, miten bensapumpun rele?
Entä akku ja maajohdot, eihän maajohdot löystynyt kolarissa?
Bensapumpun relettä en vaihtanut kun pumppu hurahtaa normaalisti aina kun virrat laittaa päälle mutta startata saa vaikka akun tyhjäksi eikä edes haise bensa niin tuskin suuttimet aukeaa.
Bensaa on myös lisätty ettei klassikkovika

Bensapumppu ja putkisto ei ole ottanut osumaa.
Kaikki piuhat vaikuttaa olevan hyvin paikoillaan, oon aikasemmin vetänyt paksummat piuhat akulta ja hioin ja suihkin kontaktisprayta kaikkiin liitoksiin.
Sytkäkiven kohdalta vähän rutussa mutta ei sen vaihto tosiaan mitään auttanut.
Kolarin jälkeen toimi moitteetta 70km mutta kun vähän moukaroin suoremmaksi niin temppuilu alkoi.
Myöskään imuvuotoja ei näytä olevan, mallikohtainen alumiini välijäähy ja syyläri ei saanut osumaa.
Tuosta näkee tällin tuhot, näyttää hurjalle mutta runko on suora(paitsi etupuskuri), kulkee suoraa eikä edes renkaat täristä tms, tolpan läpi ojaan, hinurilla tielle ja matkajatkui ilman ongelmia.
Nyt on taottu suht suoraksi ja laitettu valot kuntoon mutta sähköt alkoi temppuilemaan.
Myös sulakkeet katsottu läpi monta kertaa.
Ja kun vika tulee päälle niin koodin lukijan ledi on ihan mykkä eikä kiekkamittari pompi startatessa(on manuaali joten rutussa oleva anturikehä pois suljettu vaihtoehto).
Molemmat konehuoneen ja apparin jalkatilan maapisteet kävin myös läpi sekä jokaisen liittimen eikä missään hapettumia.
Ostin toiset turbon boksit joilla kokeilen seuraavaksi vaikka vanhoissa ei silmämääräisesti mitään vikaa näy.




