Moottorin varren päässä on pallonivel ja heijastimessa sille vastakappale, ikään kuin U:n muotoisella hahlolla.
Kannattaa laittaa johto kiinni moottoriin ja ajaa se uloimpaan asentoonsa, jos kyseessä on manuaalisäätö. Sitten vaikka polttimon aukosta toisella kädellä kääntää heijastinta niin, että vastakappale tulee mahdollisimman lähelle aukkoa, niin pääsee ujuttamaan moottorin pallonivelen koloonsa. Eli moottori laitetaan vinossa aukkoonsa ja käännetään sitten oikeaan asentoon.
Homman yksityikohdat vaihtelee sen mukaan, onko kyseessä facelift vai ei, sekä xenon vai halogeni jne. Xenoneissa kun pitäisi kääntää asentoanturia moottoria liikuttaakseen ja facelift -umpioissa säätömoottori on alhaalla, eli valojen normaaliasennossa moottori on jo uloimmassa asennossaan.
Kuvan perusteella en nyt osaa ulkomuistista sanoa, näyttääkö kaikki ehjältä. Mielestäni kuvassa siis tuolta alhaalta päin sen pallon pitäisi tuonne hahloon luiskahtaa. Ja vaikka umpio olisi alkujaan ilman sähkösäätöä, niin tuossa olisi ollut moottorin tilalla vain kiinteä tappi vastaavalla pallonivelellä, eli moottorin kyllä pitäisi sinne sopia joka tapauksessa.