Kansiremontin jälkeen ilmennyt 3 ongelmaa
Ensimmäisenä helvetin omituinen käyntiääni, ihan kun metallivasten metallia tärinää. Kaikki mutterit/ruuvit/pultit/kiinnikkeet kiristetty kahteen kertaan, ääni tuntuu tulevan moottorin etuosasta auton alta. Ei häirinnyt itseäni ennenkuin kesken ajon alkoi kuulua monta kertaa lujemmin. Onko kohtalontovereita tai ideoita mikä kyseinen ääni voisi olla?
Toinen ongelma on kun käynnistää autoa niin sahaa monta kertaa loppuunasti ennenkuin starttaa, puhutaan noin 6-10 kerrasta. Kun ottaa nokka-akselin asentotunnistimen johdon irti lähtee heti. Autossa on eri nokat ja kansi mutta sama venakoppa, voiko vaikuttaa asiaan vai onko anturi entinen. Kyseisestä anturista tulee pysyvä vikakoodikin.
Silloin tällöin iskee moottorinvikavalon päälle ja menee ilmeisesti vikatilaan, Nyt toinen ilmanmassamittari vaihdettu kun sellainen oli ylimääräisenä. Voiko molemmat ilmanmassamittarit olla entiset vai onko vika jossain muualla.




Viellä kun keksisi miten saisi videon linkattua tänne