Samppasport  Futurez

Mk 1 S/V/C kaasuläppäkysymys

  • 2 Vastauksia
  • 694 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Reeds

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • www.vrcf.fi
Mk 1 S/V/C kaasuläppäkysymys
« : 19.01.2021, 13:03:04 »
Kahdeksan vuotta palvellut takaveto-Classic lähti uudelle ohjastajalle ja nyt olisi jälleen Volvon kokoinen aukko pihassa. Olen katsellut otsikossa lukevia ykköskoppaisia automaatteja,lähinnä 2.4T -malleja.

Nyt teille tuollaisilla ajaville kysymys;
jätänkö sähköisellä kaasuläpällä olevat suosiolla huomiotta ja pitäydyn etsiskelyissäni perinteisellä vaijerikaasulla oleviin? Sähköläppä taisi tulla mukaan kuvioihin kesäkuussa 1998.

Näkemyksiä puolesta ja vastaan.
V70 2.5T aut. 1999 , ex 945 Classic aut., ex 745 B230F aut. 1990, ex 245 B19A aut. 1979

Poissa coolower

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 546
  • LANSSI.COM
Vs: Mk 1 S/V/C kaasuläppäkysymys
« Vastaus #1 : 19.01.2021, 13:36:03 »
Ei sitä kannata pelätä. Kaasuläpän suhteen varaudut noin 700eur remonttiin ja jos läppä realisoituu ongelmaksi saakka--> korjaukseen-->sen jälkeen se murhe on hoidettu.

Kiinnitä ennemmin huomiota hankittavan auton kokonaisuuteen. Sen näkee nopeasti miten autoa on pidetty.
Käyttis: Volvo V70 -00, B5244T, AW50-42
Harraste: Volvo 965 AMB -91, 2.8 (B280F), AW-71
Diesel/ Löpömörkö: Volvo 944 -91, D24T, ZF22
Rojekti: Production 69

Poissa aprilli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 470
  • www.vrcf.fi
Vs: Mk 1 S/V/C kaasuläppäkysymys
« Vastaus #2 : 19.01.2021, 13:56:00 »
Samaa mieltä, jos itselle mieluinen yksilö tulee vastaan niin ei sitä kannata hylätä sähköisen kaasuläpän vuoksi.
V70R AWD '98 + 142 B230FT '70
ex: 854 T5 '96  +  854 GLT '93 + 744 B230F '88

 

Autoracing  KL-varaosat