Carcom Oy  Elekma

Volvo xc90 d5 impulse sensor faulty singnal. Ja muut hankaluudet.

  • 0 Vastauksia
  • 1205 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa amatsooni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 120
  • www.vrcf.fi
Noniin vaimon xc90 alkoi vaatimaan huolen pitoa neljän huolettoman ja reilun 100 000km jälkeen.
Nyt taulussa 310thkm.

Eli homma alkoi.
Ensin syksyllä etupäähän jarrut kokonaan uusiksi levyt ja palat
Ja eikun leimalle.
Sitten vaihdettiin eteen iskarit.
Taakse iskarit
Taakse levyt palat käsijarru vaijerit levittimet hihnat ja laitettii säätö rissat.
Menikin leimasta läpi kehuilla.
Sitten lähettiin reissuun alkoi herjata abs vikaa taka oikea anturi mekaaninen vika.
Vanhettiin anturi ei vaikutusta laakeri uusi jo pelaa.
Tässä välissä huolto öljyt suodattimet ja pa suodatin.
Kohta alkoi ilmenee että ei vetoja ei vastaa aina kaasuun turbo poies pelistä.
Koodit ei anna oikei mitään järkevää....
Alipaine letkut uusiksi oli vähän huonoja päällisin puolin.
Putsasin sen ahtopaine säätö mokkulan.
Ei vaikutusta
Uusi bossilainen ilmamassamittsti.
Taas on vetoja ja pelaa.

Nyt alkoi antamaan koodia tuo impulse sensor...... kumpikohan tuo on nokka akseli vai kampiakseli???
Ja peruutus tutka vaatii huollon anturi 2 ??

Samalla katellu tässä alustaa kun alkaa mennee levottomaksi ajettavuus varmaan pusla jumppaa tulossa kun kesä koittaa.

Muuten ei ole kuin normi huollot ja tankata eiku olihan se haldex pumppu öljyineen huolto.   

 

Futurez  Kulkukoira