löytyykö ledilaatikkoa vikakoodien lukuun, jos on lue ne? Voisi olla rikastusanturi hajalla. Koska sytkä osat vaihdettu?
300 sarjassa on LE (E-koneet) tai LU-jetronic (B200F). Näissä EI ole vikakoodilukua eikä vikakoodeja, koska ruisku ei ole ns. "oppivaa" mallia kuten LH-jet ja Motronic.
Siellä on ns "diagnoosiliitin" imusarjan alla takana, keltapunainen johto latta-abikolla varustettuna, mutta mitään kauhean fiksua informaatiota siitä ei saa, ehkä moottorin kierrosnopeuden korkeintaan.

Putsaa lisäilmaventtiili, ja kokeile toista ehjää IMM:ää.
Omassa vastaavaa teki, kun IMM imulämpöanturi oli paskainen, siellä on IMM nielussa musta 6mm tappi jonka sisällä vastuslanka, sen putsaa electroclean sprayllä ni voi auttaa.