Elekma  Autoracing

Pysäköintitutkan johtosarja.

  • 5 Vastauksia
  • 961 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jamppa95

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 69
  • www.vrcf.fi
Pysäköintitutkan johtosarja.
« : 22.12.2021, 11:50:53 »
Mulla edessä vasemman puoleisin tutka piippaa omiaan yleensä ja epäilen että on johtosarjassa vikaa. Tutkan vaihdoin uuteen. Onko kellään ollut vastaavaa ja vika ollut johtosarjassa? Ei huvittaisi turhaan mennä tuonne 20 pakkaseen purkaan niitä johtoja.

Poissa tuomaril

  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2928
Vs: Pysäköintitutkan johtosarja.
« Vastaus #1 : 22.12.2021, 12:14:42 »
Ei ole mitenkään tavatonta, että johtosarjassa olisi vikaa.

Poissa VolvoVector

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 80
  • www.vrcf.fi
Vs: Pysäköintitutkan johtosarja.
« Vastaus #2 : 23.12.2021, 14:13:07 »
Mulla edessä vasemman puoleisin tutka piippaa omiaan yleensä ja epäilen että on johtosarjassa

Kahdesta XC70 mallista olen edestä korjannut vaurioituneet johdot, jostain syystä " heitetty kiepille " metalli palkin ympärille ja pykiintyneet langat näkyviin kymmennessä vuodessa.
Ottaa runkoon kiinni ja aiuheuttaa vikoja
XC60 D5 AWD 2010

Poissa Jamppa95

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 69
  • www.vrcf.fi
Vs: Pysäköintitutkan johtosarja.
« Vastaus #3 : 28.12.2021, 10:43:54 »
Kahdesta XC70 mallista olen edestä korjannut vaurioituneet johdot, jostain syystä " heitetty kiepille " metalli palkin ympärille ja pykiintyneet langat näkyviin kymmennessä vuodessa.
Ottaa runkoon kiinni ja aiuheuttaa vikoja

Kiitos neuvosta. Tuota epäilinkin. Saako korjattua sumuvalon reiästä vai pitääkö alakautta?

Poissa VolvoVector

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 80
  • www.vrcf.fi
Vs: Pysäköintitutkan johtosarja.
« Vastaus #4 : 28.12.2021, 12:26:59 »
XC70 en päässyt sumu valon kautta. Pienen kiroilun jälkeen etu ala lista ( musta, reikäinen paneeli ) ;D  irti ja sieltä kautta kohtuu helppo tehdä. Tuo etu maski muistaakseni  " aukeni " sinne sisään, päin ja tiukassa oli. Ei siellä silti ollut kuin paksut ja vahvat muovi klipsit, ulokkeet jotka harasi vastaan
XC60 D5 AWD 2010

Poissa caddy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 110
  • www.vrcf.fi
Vs: Pysäköintitutkan johtosarja.
« Vastaus #5 : 28.12.2021, 17:10:21 »
Mulla edessä vasemman puoleisin tutka piippaa omiaan yleensä ja epäilen että on johtosarjassa vikaa. Tutkan vaihdoin uuteen. Onko kellään ollut vastaavaa ja vika ollut johtosarjassa? Ei huvittaisi turhaan mennä tuonne 20 pakkaseen purkaan niitä johtoja.

Mulla on omassani täsmälleen samanlaista ominaisuutta, kerrotko missä vika oli kun saat omasi ehjättyä niin käyn itsekin tarkistamassa omani.
V70 III ´13 CNG

 

Proturbo  Autodiagnoosi