Sepä oli ihan niksnaks-homma. Ylimääräiset kilkkeet elimenluovuttajasta irti ja vanha asetelma klemmarilla kiinni kuten aiemminkin. Anturin piuhat kolvasin kanteen ja pumpulle vedin 2,5 mm
2 johdot, piisaapahan vaikka seuraavaankin elämään.


Anturin mittasin ja totesin, että vastus kasvaa pariinsataan ohmiin, jonka jälkeen katkeaa kokonaan, lienee osasyy miksi mittari toimii pääasiassa ensimmäisen puolikkaan alueella. Eipä haittaa noin päin. Oisko vastuslankojen yläpäässä hapettumaa tai muuta scheißea.

Vanha kansi. Lähtevä liitin repesi lopullisesti, kun sain laitettua bensalinjaan jatkoletkun ja aloin tarjoilla pumpulle suoraa virtaa tyhjentääkseni tankin.

Siinäpä sitten tovi liruteltiin ~50 litraa jollain 7 mm lappopillillä pönistereihin.
Suurin savotta saada tankki irti ja lattialle, kun kaikki on niin märäntynyttä, ettei aukea eikä irtoa ehjänä, muttei tarpeeksi haperoa, että hajoaisi käsiinkään. Ajele siinä sitten bensahuuruissa pirralla klemmareita poikki...
