Hiukan hitaanpuoleisesti on tullut päiviteltyä, mutta nyt on tämän osalta tullut viimeisen päivityksen aika.
Aiemmin rupesi talven pimeys pikkuhiljaa hiipimään ja omasta mielestä 940 pitkät valot eivät häävit ole, niin päätin laittaa lisäpitkät keulalle. En kuitenkaan halunnut mitään isoa panelia tai pyöreitä ”mikkihiiren korvia”, niin päädyin laittamaan kaksi lyhyttä w-lightin ledi pitkää maskin taakse. Hyvin näyttää myös maskin takakaakin. Tein valoille tukevan kiinnikkeen rhs-putkesta.


Katsastusmies halusi, että hitsaan paikan pohjaan ja vaihdan hammastangon, joka olikin tiedossa. Hitsailin helmaan yhden paikan ja yhden paikan tunkinkorvan taakse ja massasin helman uudestaan. Samalla vaivalla vaihtelin hammastangon ehjään käytettyyn, joka oli 960 peräisin, mutta sama hammastanko, mutta raidetangon sisäpäät piti ottaa 940:stä ja ne sopivatkin suoraan paikoilleen.
Sen jälkeen uusintanäyttö ja seuraavan kerran sitten täyttyy esittää katsastusmiehelle 18.12.2025.
Ennen kuin laitoin auton myyntiin halusin sen luovuttaa huollettuna, niin vaihdoin moottoriöljyt + suodattimen pari tkm etukäteen 499960 km mittarilukemalla. Samalla vaihdoin peräöljyt ja vinkuvan laturin hihnan uuteen. Tämän jälkeen otin vielä orionit alta pois, koska ne saavat toimia 142 talvivanteina ja säilytysrenkaina. Vaihdoin alle 940 original 20-reikäiset ”kaivonkansi” alumiinivanteet erinomaisilla nastarenkailla.
Laitoin auton myyntiin nettiauton puolelle keskiviikkona ja yhteydenottoja tuli samantien. Yksi ostajaehdokas oli todella kiinnostunut ja tämän johdosta halusin eilen illalla vielä vaihtaa kaikki hehkut uusiin ja myös hiukan öljyä mehineen venttiilikopan tiivisteen vaihdoin uuteen. Tänään sitten lähtikin uuden omistajan mukaan ja toivon, että palvelee jatkossakin yhtä hyvin, kuin itsellänikin. N. 6kk omistusaikana kilometrejä tuli ruhtinaalliset 25tkm ja aina vei perille.


Tämän myötä tämän topicin voi laittaa lukkoon. Katsotaan mitä seuraavaksi!