no vastaanpa sitten itselle,starttia tosiaan oli 1,1 ja 1,4kw mallia,kiinnitys oli kuitenki sama,alkuperäinen oli sinisellä 320 eskoo ,en sitten keskuttellut enempiä kilowateista vaan marssin suoraan biltemaan josta löytyi juuri päällepäin samannäköinen 1,4kw startti kuin sinisellä,startti maksoi huimat 79euroa niin ja bendix pyöräs oli 9 hammasta ja kaula 66.en tiä mikä toi 11 hampainen ja 76 kaulalla oleva startti sitten on,liekö dieselmalleihin? vaihtoon sitten ohjeita muillekin eli kohta 0.akun miinusnapa irti. 1.ylävesiletku irti. 2.irroita öljynmittatikku. 3.irroita imusarjan alatuki 2pulttia. 4.irroita startti 2 pulttia. 5. irroita startin johdot 2kpl. 6.pudota startti alakautta pois. sitten sama toistepäin ja uusi on vaihdettu

nämä ohjeet automaattilodjulla olevaan,mutta varmaan onnistuu manuaaliversiossakin,automaattiaskin mittatikku kannattaa ottaa pois,koska se voi siinä ährätessä napsahtaa poikki itsellä kävi kyynärpää siihen kun tungin uutta startti heftiin.