Mulla tuli satunnaisesti ABS vikaa esim. kiihdytyksessä ja koodien perusteella kuskin puolen etuanturissa vikaa. Lopullinen vika jäi varmistumatta koska etsiessä löytyi kaksi mahdollista vian aiheuttajaa. Selviteltiin mahdollista anturin vaihtoa ja huomattiin, että liittimen juuressa, anturin johdossa, molemmat johtimet oli hangannut jonnekin ja kuparit näkyi. Voi olla, että hankauskohta oikosulki johdot satunnaisesti. Vedin teippiä. Sitten toinen mahdollisuus - liekö anturin kiinnityspultin reiässä jotain hiekkaa, mutta vaikka kierteet öljysi niin pultti ei kiertynyt niin pitkälle, että anturi olisi kiristynyt. Imuroin ja pumpulipuikkoa apuun, mutta ei tehonnut, loppukiristyksessä pultti vain narisi, anturi jäi löysälle. Sahasin pultista muutaman millin pois ja kiristyi. Vikaa ei ole tullut enää.
Kehät oli aikalailla syöpyneet, ei ollut poikki vielä. Vaihdettu kerran molemmat etukehät, noin 10 vuotta sitten, auto on '02.