Autoracing  KL-varaosat

volvon s60 start pär proplemat !

• 2 Vastauksia
  • 686 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa veikko lakso

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
volvon s60 start pär proplemat !
« : 05.07.2022, 17:43:02 »
OBS ! ostin hutokauplla volvo s60 T5 jota olen ajan kuluksi laittanut kuntoon oli ajettu talliin 2 vuotta sitten eikä sen jälkeen ollut mitään elon merkkiä ,jos yrittä stratata ,obs mutta joskus kun lukitese auton kauko säätimellä ,niin kun yrtää aukaista samalla kaukosäätimellä ,niin ei aukee ,vaan pitää avaimella aukaista ,ja vain yksi ovi aukee, ja kun istuu ja sartaa niin sartaa ihan kuin pitää mutta ei lähde käyntiin ,obs ja samalla myös on kaikki koe laudan valot pimeenä ,ja jos sammutan virran niin ja testaan udestaan niin syttyy koelaudan kaikki valot ,ja samalla myös lakkaa sartaamasta molemissa avaimissa on identitetti tallella olen ostanut kaikki laiteet jolla voi lukea avaimet ,ja voi kopioida avaimet jos estin käy jyrsimäs avaimen ,ja saan myös lähettettyä avaimen identittetin  datta poksiin ,mutta ei käynyt volvoon siis minun mielestä ei ole hukas avainkodit hukas ,kun startaa joskus !

Poissa Jorma

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Vs: volvon s60 start pär proplemat !
« Vastaus #1 : 06.07.2022, 08:05:57 »
Vähän monimutkaiselta kuulostaa.
Minun mielestä avaimen tunnistus (ajonesto) ei vaikuta startin pyörimiseen, starttaa kyllä, mutta ei lähde käyntiin ellei lue avainta.
Ihan ekaksi tarkistaisin, että akku on kunnossa ja kaikki kaapelit on kiinni. Moottorin kyljessä on maakaapeli - onhan se kiinni molemmista päistä ja ehjä? Huono akku voi tehdä kaikki nämä ongelmat.
Onko vikakoodeja ja kuittaantuuko ne?

Poissa veikko lakso

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: volvon s60 start pär proplemat !
« Vastaus #2 : 07.07.2022, 17:40:51 »
obs! kyllä volvon estää koko sartin siis myö lakkaa pyörittämästä!

Samppasport  Futurez