Varmaan menee pumpun imupuolelle? Ehkä oli ekoissa ruiskumalleissa ongelmia ilman kanssa vajaalla tankilla, ja pumppu imaisi ilmaa? 73:sessa oli paluu ihan tavallisesti.
e: Vanhoissa ruiskumalleissa onkin pumpultakin paluu tankkiin. Sitä varten se on.
Tai siis pikemminkin pumppu lykkää uudestaan kiertoon tuota ylijäämäbensaa. Eniveis, täytyy koittaa aukaista tuo liitos niin sithän sen näkee. Pyörii vähän paikoillaan ja jengat näkyy tyvestä, jos vaan saa nuo kiinni ruostuneet putket irti niin irtoo varmaan näppärästi. Autossa on kiinni -73 mallin pumppu, joten tuo pumpulle palaava liittymä on tuottanut vähän päänvaivaa.
Juu oon nuo molemmat lukenu läpi, mut tuolla ei ollu oikeastaan mitään stooria B20 turbottamisesta. Taitaa kuitenki olla helpoin heittää turbo B20 kylkeen.
Ja ei oikein selvinny paljon tuo M40 loota kestää, onko 200hp liikaa?
Museon puolelta löytyy ainakin
tällainen turbotustarina (alkaa tuolta sivulta). M40 taitaa rajummassa käytössä olla 200hv kanssa kovilla, ainakin nykystandardien mukaisilla renkailla.

Tiedä sitten helpoimmasta vaihtoehdosta, esim. b19a+m46+turbo- ja ruiskuhilut- kombinaatio vois olla näppärämpi ainakin osien yhteensopivuuden kannalta?
Mutta onhan tappikoneessa sitä jotain.
