Autoracing  KL-varaosat

Äänensäätö ongelma

• 5 Vastauksia
  • 847 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Savolvo

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Äänensäätö ongelma
« : 02.11.2022, 01:46:23 »
Moro moro. Saiskos kokeneemmilta kattavaa infoa siihe et miks mun S60 vm 2001 pirulaisessa ei toi ratissa oleva mediaohjaus ei toimi? Kaik muut painikkeet autos toimii khyl mut ei noi neljä ajon aikana mieluisimmat painikkeet. Oon ihmetelly tätä jo jonnii aikaa ja koittana löytää neuvoa. Mut ei mitään löydy. Aikomuksena joku päivä mankka vaihtaa nii ois hyvä jos ne numikat sais pelittään. Jelppiä kiitos  :-\

Ja muutes. Sellane pien P.S.
Mistähä sais saman värkin mittaristoon LED polttimoita? Tää ei pääpointti. Media painikkeet pääpointti.

EDIT:

Juu siis kiitti muistutuksesta. Täys orkkis soitin. Soitin toimii ja kaikkee kute mainittu. Ne on vaa ne neljä mediapainiketta ratis mikkä ei toimi.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2022, 13:57:27 kirjoittanut Savolvo »

Poissa janne81

• Turbo
Vs: Äänensäätö ongelma
« Vastaus #1 : 02.11.2022, 04:56:28 »
Kaverilla tuli vastaava vika kun vaihtoi eri autosta soittimen omaansa. Kaikki muu toimi paitsi ratin napit. Tais siitä olla joku vikakoodikin muistissa.

Poissa jak900

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 02.11.2022, 07:56:31 »
Vidalla nyt ainakin saa testattua nuo napit, samallahan siinä selviää onko siellä jotain muuta pielessä.

Poissa Mustalaatikko

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
« Vastaus #3 : 02.11.2022, 08:29:28 »
Juu tosiaan jos soitin onkin vaihdettu eikä ole täsmälleen yhteensopivasta autosta, tyypillinen oire olisi että rattinapit ei toimi. Vikakoodit kannattaa tarkistaa kunnon laitteella. Ne voi saada merkkihuollossa ohjelmoitua toimimaan tuon radion kanssa tai ei, mut jos meinaa vaihtaa tarvikesoittimeen sit tuskin kannattaa. Tarvikesoittimen kanssa rattinapit luulisi saavan adapterilla toimimaan tuossakin tapauksessa, mutta ei ole omaa kokemusta.
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa laatikkovika

• Turbo+
  • Global alligator
« Vastaus #4 : 02.11.2022, 08:50:24 »
Et kertonu onko orig soitin, jos on joku halvin kiinanpaska niin ei toimi napit.
Mun autoon joku älypää on laittanut sellasen ja valikosta löytyy nappien toiminnot mutta vaatis varmaan jonkin adapterin.
Ei vaan kannata hommata kun alkuperäisessä olis parempi ääni ja toiminnot.

Oon ootellu että joku antais mulle halvalla alkup. soittimen. :)
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, V60 D4-2016

Poissa Savolvo

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #5 : 02.11.2022, 14:04:40 »
Et kertonu onko orig soitin, jos on joku halvin kiinanpaska niin ei toimi napit.
Mun autoon joku älypää on laittanut sellasen ja valikosta löytyy nappien toiminnot mutta vaatis varmaan jonkin adapterin.
Ei vaan kannata hommata kun alkuperäisessä olis parempi ääni ja toiminnot.

Oon ootellu että joku antais mulle halvalla alkup. soittimen. :)

Juu siis ihan on originaali soitin ulkonäöstä ja ku pirruuttaa kahoin toiselle puolen nii kaik volvon merkinnät löytyy aina sarjanumeroa myöten.

RallyBaron  Samppasport