Käynti ongelma katosi puolan vaihdolla, hetkeksi... ja sitten tuli parin päivän päästä takaisin, ja sytytti lopuksi moottorivalon, joten on siellä varmasti jokin koodikin sen cem-1c01 L signal too high lisäksi! joka on ilm. CEM koodi? ja joo, aditalta hain laturin ja oli sama numero kuin entisessä( joka sekin toki on voinut olla väärä!) 2 piuhaa? irto johtoja ei näkynyt....
Viimeisin
kun kävi kaikilla oli sellaista alle 2t kierroksilla nykimistä/ pätkimistä--> olisiko jokin toinenkin puola menossa.... no vaihdoin kaikki loputkin( käytettyihin) ja edelleenkin rutkuttaa, mutta erilailla??. iso mahdollisuus että joku näistä on rikki, ja testerin saan vasta kuun vaihteessa joten nyt "sokkona" ja budjetti ei anna periksi ostaa kaikkia uusia puolia.Ellei ole ihan pakko.
Seuraava kysymys arvon raadille onkin: onko bosch n50€ vs halvin 22€ oikea ratkaisu?? vrt 260 vs. 110