PRKLE näitä Volvoja. Omistin 1987-2019 välillä 12 Citroenia joista kolme viimeisintä väyläsähköillä ja jopa yli 300tkm ajettuja. Yhteenlaskettuna oli kaikissa noin 1,6milj km aikana vähemmän sähkövikoja kuin tässä 2013 mallin nyt 280tkm ajetussa XC70 kolmen vuoden aikana. Eli voiko olla niin, että vaikka jarruvalot toimivat antaa jarruvalokytkin virheellistä tietoa järjästelmälle? Vikakoodien 18kpl läpikäymisen jälkeen jäi mieleen yhteisenä nimittäjänä Break pedal switch siis ei break pedal position switch jonka olen jo kahdesti vaihtanut. Mittariston ilmoina; käsijarru vaatii huollon, vakionopeussäädin ei käytössä, city safety vaatii huollon ja lisäksi vielä oli joku muukin näihin törmäys suojiin liittyvä herja. Kuitenkin etäisyysvaroitin toimii ja käsijarrun saa kytkettyä, mutta ei pois päältä, kun ei tunnista, että jarrupoljin on painettuna. vaihteenvalitsin kuitenkin toimii normaalisti (automaatti). Eikös sielläkin ole säköinen pakkilukko?