

Kestää jonkin aikaa. Toi pumppu on hajonnut vakio b18b koneella. Akselinpätkä kiertynyt ilmeisesti kun on kaasupohjassa suditettu ja haukannut pitoja. Ei huomannut ajossa mitään. 2.1l, k-nokka ja 2x45.
Myös kitkapinnat voi murentua jos pääsee luistamaan huonon öljynpaineen takia.
Mittarinvaijerin pyörittimen rattaat voi mennä muusiksi jos ovat tiheällä hammastuksella, tämä koskee vain p1800. Ama ja 140 on harvalla, kestävät paremmin.
Myös itse laatikon laakerointi on aika kevyt, kestää jonkin aikaa.
Mun mielestä toi d-type on aika rimpula. Välitys on hieman liian pitkä.
Ite just pari m41 purin ja niistä sai yhden toimivan. Melko työläs prokkis.
J type on paljon parempi. Yllättäen niitä ei juurikaan ole tarjolla. En pilaisi autoani d typellä jos sitä ei aiemmin siinä ollut.