Futurez  Kulkukoira

V-90 Vikavaloja alkoi palaa ABS, Luistonesto, Käsijarru, Rengaspaine

• 16 Vastauksia
  • 5145 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Xahhy

• De Luxe
  • *
Täällä kans yksi potilas samoilla herjoilla. Vikakoodit kertoo vasemman etupyörän abs-anturin signaalin olevan syynä.

Katsoin kaapelin ja liittimen läpi, ulospäin en kyllä vikaa löytänyt. Itsellä herja ilmaantuu kun pyörät kääntää ääriasentoon oikealle. Näin ollen voisi epäillä johdotuksessa oleva vikaa. Herja poistuu yleensä hyvin nopeasti kun ratin oikaisee ja jatkaa ajoa.

Minuakin kiinnostaa mistä kohtaa porukalla on nämä piuhat katkeilleet?

Autona V60 vm. 2021
« Viimeksi muokattu: 21.05.2025, 18:02:53 kirjoittanut Xahhy »
Volvo V60 B5 awd vm. 2021 / ex. Volvo V70 2.4D vm. 2009 / ex. Volvo S40 2.0D vm. 2004

Poissa Xahhy

• De Luxe
  • *
Täällä kans yksi potilas samoilla herjoilla. Vikakoodit kertoo vasemman etupyörän abs-anturin signaalin olevan syynä.

Katsoin kaapelin ja liittimen läpi, ulospäin en kyllä vikaa löytänyt. Itsellä herja ilmaantuu kun pyörät kääntää ääriasentoon oikealle. Näin ollen voisi epäillä johdotuksessa oleva vikaa. Herja poistuu yleensä hyvin nopeasti kun ratin oikaisee ja jatkaa ajoa.

Minuakin kiinnostaa mistä kohtaa porukalla on nämä piuhat katkeilleet?

Autona V60 vm. 2021

Itse itselleni vastaten: Johto oli poikki abs-anturilta noin 15cm päästä. Siinä on ensimmäinen kiinnike, joka oli ainakin minun autossa vedetty todella kireälle. Johto oli lisäksi hapettunut noin 10cm matkalta, joten kolvasin siihen sopivan pätkän uutta johtoa.

Olin minä jo ostanut uuden johonkin tuohon ihan siniseltä, mutta se jäi toistaiseksi käyttämättä. Volvolla oli 145e hintaa kyseisellä piuhalla.
Volvo V60 B5 awd vm. 2021 / ex. Volvo V70 2.4D vm. 2009 / ex. Volvo S40 2.0D vm. 2004

Elekma  Autoracing