RallyBaron  Samppasport

240 ja 940 akseleita ja voimansiirtoa

  • 0 Vastauksia
  • 883 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Långberg

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 33
  • www.vrcf.fi
240 ja 940 akseleita ja voimansiirtoa
« : 21.08.2023, 11:19:49 »
240 1030 akseli tyhjä, pinion tiukassa kiinni, laakeri hajalla, vielä kohtuu puslat, perän koppa mukaan ja nopeusanturi 60€

240 1031 akseli tyhjä, hiekkapuhallettu ja sen jälkeen mustassa epoksimaalissa, uudet puslat irtonaisena mukaan, koppa mukaan, nopeusanturi 100€ 

940 1031 akseli tyhjä, joitain tukivarsien kiinnikkeitä poikki isä vedellyt lentävällä, vaikka pihakärrin akseliksi, koristeeksi tai innokkaalle hitsaajalle käyttöön tai harjotteluun, kai siihen pystyy uudet kiinnikkeet tekemään. 40€  Kysy kuvia!

HUOM! Löytyy ainakin 240 akseleihin  yhdet melkein uutta vastaavat jarrukilvet, käsijarrun kaikki osat, vetoakseleita 50€ kpl tai 80€ molemmat, täysin ehjät, 1030 tasauspyörästä ja kaikki sen osat, ehjät, mittarikehällä ja laakerit, 80€. 

Sekä 940 vetoakselit 60€ kpl tai 100€ molemmat, 1031 tasauspyörästö josta sisältä yksi pieni ratas mennyt, selvitä itse sopivuus 240 akseliin jos meinaat, 60€

Kaikki akselit sisältää tasauspyörästön laakeripukit pultteineen kokonaisena.

Kysele rohkeasti, tyhmiä kysymyksiä näiden kanssa ei ole, mieluiten txt/whatsapp tai soitto

En ala lähettämään, osat on Varkaudessa, haku itse tai jos olen liikkeellä niin voin pudottaa matkalle johonkin. Toni Långberg 045 1027 992




notation mathematique geometrie




« Viimeksi muokattu: 04.09.2023, 07:43:32 kirjoittanut Långberg »

 

Samppasport  Futurez