240 1030 akseli tyhjä, pinion tiukassa kiinni, laakeri hajalla, vielä kohtuu puslat, perän koppa mukaan ja nopeusanturi 60€
240 1031 akseli tyhjä, hiekkapuhallettu ja sen jälkeen mustassa epoksimaalissa, uudet puslat irtonaisena mukaan, koppa mukaan, nopeusanturi 100€
940 1031 akseli tyhjä, joitain tukivarsien kiinnikkeitä poikki isä vedellyt lentävällä, vaikka pihakärrin akseliksi, koristeeksi tai innokkaalle hitsaajalle käyttöön tai harjotteluun, kai siihen pystyy uudet kiinnikkeet tekemään. 40€ Kysy kuvia!
HUOM! Löytyy ainakin 240 akseleihin yhdet melkein uutta vastaavat jarrukilvet, käsijarrun kaikki osat, vetoakseleita 50€ kpl tai 80€ molemmat, täysin ehjät, 1030 tasauspyörästä ja kaikki sen osat, ehjät, mittarikehällä ja laakerit, 80€.
Sekä 940 vetoakselit 60€ kpl tai 100€ molemmat, 1031 tasauspyörästö josta sisältä yksi pieni ratas mennyt, selvitä itse sopivuus 240 akseliin jos meinaat, 60€
Kaikki akselit sisältää tasauspyörästön laakeripukit pultteineen kokonaisena.
Kysele rohkeasti, tyhmiä kysymyksiä näiden kanssa ei ole, mieluiten txt/whatsapp tai soitto
En ala lähettämään, osat on Varkaudessa, haku itse tai jos olen liikkeellä niin voin pudottaa matkalle johonkin. Toni Långberg 045 1027 992
notation mathematique geometrie