Nonnii, tuli vaihdettua V70 alapallo so. aito Motonetin TRW alkuperäisen niitatun nivelen paikalle (446kkm!) l. auto montun päälle ja vaihdettava puoli tunkilla ylös. H...tinmoinen homma auton alla patterirälläkällä niitinpäitä ohuemmiksi ja 3 eri porakokoa niitin läpi, alkaen poppariterästä. Tuo nyt oli pelkkää tekemistä, mutta tuo tukivarren alaspainaminen ns. tyylikkäästi sormia telomatta. Itse olen tämän aina tehnyt sopivan liukkaalla rautakangella, joskus haitaritunkilla napaa nostamalla..., tai nyt sattui olemaan 20mm harjakangesta tehty purkurauta, millä sai tukivarren painettua alas senverran, että niveltapin sai lupsautettua napa-asetelmaan. Onnistuis ihan siististi, jos olis 3 kättä, mutta nyt 2-kätisellä vaihtoehdolla aina pieni pelko p...ssä, että lähteekö teräskanki luistelemaan apurungon rautoja pitkin ja sormet väliin. Oon tämän muutamalla kärrylle tehnyt, ja aina tällä hazardimenetelmällä, ja toistaiseksi sormet tallessa. Mites se kuuluu oikeasti tehdä, ja minkänäköisellä työkalulla?