0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Muutama tuhat kilometriä ajetusta metallisiipisestä pumpusta oli siipipyörä irti ja viittä vaille täystuho mahdollisen jumimisen seurauksena. Nyt on koko jakopää laitettu ja huohottimen osat uusittu, lämmintäkin tulee sisälle. Pumpussa on ilmeisesti 5v takuu ja aion olla yhteydessä maahantuojaan.
Mustakoppanen D5. Putsasin egr:n tänään ja egr:n letkuista valui jäähdytinnestettä jonkin verran. Auto takaisin nippuun ja vettä paisariin.Kerkesin ajamaan noin 5km ja rupesin katsomaan, että lämpömittari nousee yli puolenvälin. Auto parkkiin ja lisäämään nestettä ja ajoa. Sama homma, että lämpömittari nousee.Alavesiletku tuntuu huomattavasti viileämmältä kuin ylävesiletku. Lämppärin letkut ihan viileinä. Miten ihmeessä tuolta jostakin saa ilmalukon poistettua? Lähes kaikkea on kokeiltu paitsi paineella vettä putkista sisään. Ylävesiletkusta kaadoin vettä suoraan.Olisiko jollain vinkkiä heittää, mikä ihme nyt tossa tekee kiusaa?
Etupyörien alle rampit, eli ajaa etuset niiden päälle ja odottelee että paisariin tulee ilmakuplia auton käydessä ja täyttää tarvittaessa..Ainakin ex-D5:ssa onnistui ihan tyhjäkäynnillä saada ilmat pois järjestelmästä.
älkää ostako niitä tarvikepumppuja