Täytyy vielä varmistaa tuo että ei ole jäänyt märkää moottorin korvan koloon tai ympäristöön, aika vähän tulee konepellin alle katseltua huvikseen normaali käyttöautossa mutta siinä käsityksessä olen ollut, että ei ole missään tilanteessa yrittänyt tulla neste pois paisarista, aina se ennemmin toisinpäin on ollut eli neste alarajan tienoilla kylmänä ja kuumana. Mittaristossa vilahteleva ilmoitus on kyllä häiritsevä, kun sen huomaa helposti sivusilmälläkin vaikka yrittäisi olla välittämättä.
Tuo korkin O-renkaan poistaminen, eli kun paineen määrä järjestelmässä vähenee korkin "tuhoamalla"niin samalla vähenee tarve lisäillä nestettä aika-ajoin, koska paineistamaton neste ei karkaile niin helposti jostain pienestä halkeamasta palotilaan, öljynsekaan tai mihin vain muualle ja on mahdollista saada pysymään se alarajalla pidempään ilman tarvetta lisäämiselle? Ymmärsinkö tarkoituksen oikein.