Volvossa ei tarvii seurailla polttoja, kun homma toimii hyvin ilmankin.
Sitten on esim. uusia Toyota Hiluxeja, joissa joutuu tämän tästä laittamaan manuaalisesti polton päälle. Polttelee sitten loukkua pysähdyksissä runsaalla tyhjäkäynnillä liki tunnin. Jos ei laita, auto menee vikatilaan ja ajot loppuvat. Niissä kylläkin mittaristossa kerrotaan, koska poltto alkaa, missä vaiheessa mennään, ja koska on valmis, ja koska auton voi sammuttaa. Silti kaikki kuskit eivät viitsi ajella polttoa loppuun ja joudutaan turvautumaan manuaalisesti käynnistettyyn polttoon. Kojelaudassa on oikein nappi tätä varten.
On muuten sama Valtran traktoreissa. Jos ajo on liian kevyttä, poltto ei onnistu. Lopulta pyytää käynnistämään regeneroinnin manuaalisesti. Sielläkin on nappi, josta polton voi käynnistää. Hyrskyttää sitten paikallaan melkein täysillä kierroksilla liki tunnin. Ekologista - tiedä sitä sitten?