Kyllä tuota laitetta tuli pidettyä kuin kippeetä pillua. Öljyt vaihtoon 10 tkm välein, hiukkaspytty tyhjätty sekä ohjelmoitu pois, egr ohjelmoitu pois. Melko lailla kaikki anturit sai kertaalleen vaihtaa, turbo vaihtoon, suuttimet vaihtoon. Silti vaan todella usein oli ongelmaa. Kyllä siinä hävis lopulta luotto autoon sekä mielenkiinto laittaa enää yhtään mitään.
Melko tyypillinen tapaus, missä kilometrit reilut 200tkm ja rupee menemään antureita. Joillakin kestää anturitkin ihan uskomattoman pitkiä aikoja, kun taas toisilla niitä hajoaa pienemmillä kilometreillä. Tuo sun tapaus on aika tuttua, että 250tkm on ollut se rajapyykki, milloin hajoaa turbo ja ehkäpä joku suutin vielä. Anturit tullut tiensä päähän yksi kerrallaan. Nyt siihen on vaihdettu kertaalleen kuluvat osat ja olisikohan naftasuodatin, mikä aiheutti ton viimeisen kiusanteon. Uusi omistaja vaihtaa suodattimen tai jonkun muun pikkuvian ja saattaa ajaa huoletta seuraavat 200tkm.
Yhdellä tutulla oli vähän vastaava "vikapesä", mistä meni dpf, egr, turbo, ahtopaineanturi, mappi ja kaikki lähes peräkkäin. Kilometrejä just toi 250tkm. Hänellä kanssa meni luotto autoon, mutta vaihtelin sille osia yksi kerrallaan ja sai rautalangasta vääntää, että ymmärräthän, että sun autoon on vaihdettu kaikki kulutusosat, joten jos edelliset osat kesti ton 250tkm ja 13vuotta, niin tällä sun pitäis körötellä seuraavat 200tkm aika huoletta. Painotin noista antureista, että sähköosa saattaa kestää 5min-10vuotta. Nyt ajellu tyytyväisenä ja ehkäpä luotto autoa kohtaan on palautunut.