Ei siellä tosiaan ole muuta pitelemässä sitä akselia kun kumipuslat jotka on laakerien sisällä, tosin nuo puslat saattavat olla kevyesti liimattuja, mutta tanko lähtee ulos työntämällä tai vetämällä kohtuullisella voimalla, arviolta 50-100kg. Eli ottaa kardaaniputken käteen ja omalla kehonpainolla roikkuu sen päällä ni tanko liukuu ulos sillä voimalla. Ruuvipenkki on hyvä apu pitää kardaanitankoa paikallaan kun vetää putken irti, ja silikooni tai rasva asennuksessa helpottaa.
Materiaali on karkaistu teräs ilmeisesti, aika kovaa tavaraa on, hitsata en uskaltaisi ihan heti ellei löydy osaamista, voi olla että kestääkin hitsattuna...
Tosin, orkkis vetoakseleita hitsasin ihan pää päätä vasten, ja kestivät muutaman vedon 2.vaihteella 664Nm tuottavalla moottorilla. Vetareita tuo siis rasittaa kutakin noin 1500Nm edestä noin2,5 vaihdevälityksellä ja 2,56 perävälityksellä
Poikki sahaaminen ja uusien boorien koneistus voisi olla varmin tapa lyhentää.