Päivitellääs tänne kun vihdoin on saatu tämä saaga päätökseen.

Tosiaan ikinä en päässyt tuota talliin itse värkkäämään, niin nyt kun kytkin alko temppuilemaan enempi niin etsin paikallisen pajan joka suostu hoitamaan homman.
Asentaja sano että mittasi eron paketeista ja sen perusteella laitto 2 prikkaa sinne mutterin alle, minusta aika hyvä kun kytkemispiste tuntuis olevan suunnilleen polkimen liikeradan puolessa välissä. Eli pelittää kyllä niillä seteillä hyvin mitä tässä ketjussa on suunniteltu.
Ainut ongelma minkä oon huomannut niin jos on vähän enemmän vetoa päällä, eli siis painaa kaasua, kun löysää kytkimen vaikka ylöspäin vaihtaessa niin ihan kytkimen liikeradan lopussa poljin tavallaan tärisee pienen matkaa, ei siis tuu ihan pehmeästi loppuun asti. Jos ei paina kaasua kun löysää kytkimen niin tulee pehmeesti koko matkan. Tuossa vaiheessa kytkin on minusta jo täysin kytkeytynyt niin en tiedä mistä tuo vois johtua mutta ei tunnu vaikuttavan toimintaan muuten. Pitää kysyä sieltä korjaamolta mitä on mieltä samalla kun oon sinne muullakin asialla yhteydessä, mutta ennen sitä haluaisin kuulla onko täällä antaa mielipiteitä tai jotain viisasta mitä kertoa hänelle.