Jos haluaa vakioalustaan vaan enemmän vaimennusta, niin varmaan Bilsteinin B6 on päällimmäisimpänä vaihtoehtona.
Omassa 2019 V90 T8:ssa oli alkuperäiset tolpat jo menettäneet tarmonsa, ja Bilsteinin B4 palautti ryhdin, joka kenties vastaa aikalailla ajatusta alkuperäisestä uudesta. Silloin tällöin käy mielessä, että olisiko varsinkin taakse pitänyt kokeilla jämäkämpää B6:sta. Madallukset ei itseä kiinnosta - sen verran syvällä ui tuo V90 muutenkin.
Aikaisemman korin Volvossa ainakin teki itselläni ihmeitä kun vaihtoi iskunvaimentimet Bilsteinin B6 malleihin. Tuli sopivan napakka alusta eikä ollut mitenkään pintakova. Jos haluaa vielä enemmän saadettävyyttä niin Konin FSB. Tosin en ole katsonut vielä tarkemmin onko ko. valmistajilla vielä vaimentimia saatavilla näihin uudempiin malleihin miten hyvin.
Koni FSB lienee joku itänaapurin malli?

Konin FSD tolpat (nykyään Special Active) ei ole säädettävät. Mulla oli Koni FSD:t V70 P3:ssa, ja tykkäsin todella paljon! Olisin suoralta kädeltä ottanut Special Activet V90:een, mutta Konin mukaan ei V90 volyymit riitä, että tekisivät sille omat variantit. Uudelle XC60:lle olivat näemmä sellaiset tuoneet markkinoille.