Tarkkaan katsoen näkyykin ehkä millin pituinen liike. Oletin kyllä liikkeen olevan paljon pidempi. Tuo P1642 vikakoodi kyllä hävisi, naksuttelusta johtuen tai siitä huolimatta...Uuden sihdillä varustetun tiivisteen tuohon myös laitoin.
Muut vikakoodit ovat ennallaan. "Sytytyspuolan ensiö/toisiovirtapiirin toimintahäiriö" on sanallinen selitys koodeille.
Mikähän sytytysjärjestelmä tässä mahtaa olla? (-99 20 venttiilinen vapari). Onko jollain kytkentäkaaviota järjestelmästä? Mitä kaikkia osia, liittimiä, maadoituksia yms. siihen kuuluu, jos niiden tutkailu auttaisi asiaa.
Onkohan tuo miten tarkka esim. oikeista sytytystulpista? Nyt näkyy olevan jotkut NGK:n "kolmikärkiset". Motonetin mukaan kyllä olisivat sopivat.
Aiemmin ehdotetusta imuvuodosta en löytänyt merkkejä starttipilottia purkin verran konehuoneeseen ruiskuttamalla...