Alipainekellon letku irti tarkistaa ja laittaa perusennakoks vaikka 10ast eykk.
Ja jättää vaikka sen alipaine-ennakon letkun irti jakajasta testailujen ajaksi ja tulppaa sen.
Tai sitten heittää suosiolla perusennakoks vaikka 0 ja koittaa paraneeko.
Tuppaa nuo jakajat olemaan sen verran vanhoja/paljon ajettuja että keskipakoennakko tulee aikaisemmin kuin kuuluisi ja enemmän kuin alunpitäen.
Vaikka toisaalta pinta-kaasulla ilman kuormaa ennakkoa saakin olla aikasta paljon että sikäli en usko että siitä kiinni on.
Nin ja ennen tuota katsoo että kärkiväli on kunnossa.
Tuo että toimii huonommin ryypyn kanssa viittaa siihen että käy rikkaalla.
Kurkkaa myös onko tulpat nokiset nii tietää että onko rikkaalla.
E2: Nii ja ottaa imusarjasta jarrutehostimen letku irti ja tulppaa sen imusarjan päästä,jos siis on tehostetut jarrut?
Ja tekee saman huohottimen letkulle jos se menee imusarjaan niin saa eliminoitua niistä johtuvat imuvuodot.
Tuo että nykii moottorijarrussa kuulostaa erikoiselta mielestäni, siihen en keksi oikein muuta selitystä kuin sen että ennakko menee liian aikaiselle ja alkaa potkiin vastaan.