
Tuollaine swappi työpöydällä, elvyttää laakerivikainen V70 vielä ajoon.
Miten otetaan tässä vaiheessa huomioon ECM:t ja CEM:t kun molemmat on vielä käyntikuntoisia? Moottorin johtosarjoissa taitaa olla pieniä eroja.
Oma ajatus oli että vaihtuu vain pelkkä tekniikka, käytetään vastaanottavan V70:n sähköjä ja V70:n ECM:n ohjelmoisi swapin jälkeen T5:n "aftermarket" softalla mutta onnistuuko tämä näin? Esimerkiksi kaasuläpässä liene eroja. Jos siirretään myös S60:n T5:n moottorin johtosarja ja ECU niin kuinka se istuu vastaanottavaan autoon, mitä kaikkea täytyy ohjelmoida ja missä vaiheessa, kuka ohjelmoi keskellä Suomea?
Tietäjät varmaan tietää tämänkin!
Koodaus palveluja voi tarjota vaikka whatsappillakin 050 300 2499.