0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ei ole. Avaa ne 2 pulttia turbon puolelta ja sitten putki mahtuu tulemaan pois.Mulla kusi lohkon puolelta vaikka oli uudet tiivisteet, hiukka moottorisilikonia o-renkaaseen niin alko pitämään.
Kiitti! Onko mahdollista vaihtaa yläkautta?
Kai se mahdollista on, mutta varmasti aivan saakelin hankalaa...Alakautta on todella simppeli homma.
Näyttäis banjoliittimeltä mut en oo ihan saletti. On tossa irrallaan yks mitsun runko.
Terve,Öljyvuotoa yritän korjata, mutta näyttäisi vahvasti siltä, että öljy tuleekin turbon yläpuolelta. Mikä siellä voisi olla mahdollinen vuotokohta?mini photo download
Päivitystä...Turbon putket ja letkut vaikuttavat olevan ok. Iso epäilys kohdistuu nokka-akselin asentotunnistimeen, jonka O-rengas vuotaessaan sotkisi öljyllä juuri tuon päälipuolen. Tunnistimen johdot näkyvät kuvassa (pun ja vih).Nyt vaan purkamista ja gynelologin sorminäppäryys kehiin
Jos nokka-akselin asentotunnistimesta tulee öljyä, on pakonokan takastefa syyllinen. Yläpoikkituki, ylätukikumi ja sen moottorin päässä oleva alumiininen tuki pois niin pääsee käsiksi.