Testailin ilmata jarrulla, 15 kertaa hi-taas-ti poljin, eli aika paljon meni nestettä läpi. ei kuitenkaan toivottua muutosta toimintaan. jäin nyt vaan miettimään että onko teoriassa mahdollista että ilmaa olisi työsylinterin sisällä, joka ei pääse ulos. sylinterihän on tuolla laatikon keskellä, mutta ilmausnippa laatikon ulkopuolella.. tuli kyllä koitettua sillaikin, että kytkin pohjaan, ja nippa auki, jollon ruuttaa tuon yhden painalluksen verran ulos, ja kytkinpoljin pitää nostaa ylös. onko hyötyä koittaa keula todella reilusti ilmassa tehdä samaa?
sen verran testailin, että kolmosen saa paikallaan päälle nopealla liikkeellä, muita vaihteita ei saa koneen käydessä paikaltaan päälle. jos ykkösellä käynnistää kytkin pohjassa, niin auto pysyy paikallaan käynnissä, mutta pyrkii kyllä menemään eteenpäin hiukan.. ihan kuin kytkin irrottaisi vain vähän, siksi mietin tota ilmaa tuolla laatikon sisäpuolella olevassa työsylinterissä... muualla ilmaa ei kyllä varmaan ole. tai sitten joku laakeri siellä lähes umpijumissa, jonka kuuluisi kytkin pohjassa ollessa pyöriä...
nojuu, voi olla että tämä yksilö saa käydä nyt talvilevolle pihan perälle, jos inspiraatio iskis vaikka keväämmällä lootaa ruveta irrotteleen...
siitä tulikin mieleen, että pitäs noita kosteudenpoistajia hommata ettei romut homehdu.
