Liekö joku kämmi tuo huomautus, kun itselläni samanlainen ENET kaapeli ja hyvin rokkaa. En ole SPA-Volvoja niin perusteellisesti ronkkinut VDASHilla että osaisin sanoa ilmeneekö nuo bugit minulla, mutta Orbit toimii kuin junan vessa tuolla kaapelilla.
Ei ole kämmi, vaan minun aikaansaannos

Tilasin tuolta kaapelin joka ei mennyt portissa pohjaan, niin lähettivät minulle ilmaiseksi adapterin ja lisäsivät sivuille huomautuksen. Olivat kokeilleet pihalla johonkin saman ikäiseen Volvoon ja todenneet, että eipä tosiaan mene pohjaan.
Toistan, että tuo sama loputon latausympyrän pyöriminen tapahtuu jokaisella ohjainlaitteella, on tapahtunut aina, enkä ole koskaan saanut kertaakaan mitään tuohon ikkunaan näkymään. Kyllä CCM-yksikköön saa tuolla yhteyden ihan normaalisti. Jostain syystä on vaan heittänyt penkin lämppäristä haamukoodia viime talven lämmitysvastuksen vaihdon jälkeen.
Sitten kun menee katselemaan mittausarvoja sitä toista kautta(en muista millä nimellä se valikko on ruudun oikeassa ylälaidassa), jossa saa hakupuun näkyviin jokaisesta luettavasta arvosta, niin sitä kautta toimii anturitietojen katselu.