Kytkin näissä ottaa yleensä melko ylhäällä, on nestekytkin. Työsylinteri on samaa mötikkää painelaakerin kanssa, jos vuotaa tai tiivisteet pettää niin laatikko irroita ja kiinnitä... Kasipätkässä oli vielä työsylinteri kytkinkopan ulkopuolella.
-97 mallissa ei vielä ole sähköistä kaasuläppää, on vielä se wanhan mallin kone.
Meillä on -97 S70 kilometrejä melkein 380 tuhatta ja pelaa hienosti. Ei räpätä nostimet ja öljynkulutus on siistissä ajossa(rouvalla) sellaista ettei tarvii vaihtovälillä lisätä, ja moottori ei edes hikoile öljyä mistään.
Ei näissä mitään ihmeempää tyyppivikaa ole kuin ne pirun koiranluut vaan tahtoo olla aina lopussa mutta ei maksa paljoa.
Ei sitten kannata maksaa ylimääräistä niistä motonetin HD malleista, niissä on vaan se tanko paksumpi.

En oo sen tangon vielä nähnyt antautuvan, aina se on se nivel ollut.
