Nokat takapäästä lukittuna ja vvt yksikkö myötäpäivään vasteeseen asti.
Ok. Entäs sitten tämän jälkeen se hihnapyörä? Sekin käännettynä myötäpäivään tappiin? Eli ne 3 pulttia löysälle ja nokkapyörä täysin "oikealle"?
Mitäs jos merkit ei oo tämän jälkeen kohdillaan? Käännetäänkö sitä sisempää eli itse vvt:tä vai hihnapyörää vai molempia ns pakettin
a? Vai ei välitetä merkeistä mitään?(kunhan kampura ja nokat on oikein lukittuina)
Netissä näkyy tosiaan olevan ohjeita vaikka minkälaisia, esim:
"Turn the variable valve timing (CVVT) unit anti-clockwise as far as it will go."
Tai täysin päinvastoin:
"* VVT should be fully "advanced". This means inner part of the pulley (as opposed the center bolt, but the "shiny part") is turned clockwise until it stops turning (around 2teeth)."
Videoitakin oon kattonu varmaan 25 kappaletta. Kaikki tekee sen ns "my own way".
Ikäni oon autoja ropannu ja aikanaan koulutkin siihen käynyt mutta tää tuntuu olevan vähä sellasta poppamies-hommaa
