Kulkukoira  Proturbo

850 paino

  • 17 Vastauksia
  • 6905 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa black

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 paino
« Vastaus #15 : 08.05.2012, 14:32:49 »
Voisin punnita oman auton jos vain saisin jostain kunnon vaa´an. Ei ole laikattu vielä yhtään mutta sisuta on etupenkeistä taakse päin pellillä. Etupenkit vaihdettu kevyempiin, ilmastoinnit ja lämmityslaitteet revitty pois airbagit poistettu. Takaovet tyhjennetty. Puskurin alupalkit heivattu mäkeen ymym. Farkkumallinen otteessa paino 1540kg.

Ainakin kaatopaikoilla pitäisi olla hyvät vaa'at tähän tarkoitukseen..

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 850 paino
« Vastaus #16 : 08.05.2012, 14:40:37 »
Voisin punnita oman auton jos vain saisin jostain kunnon vaa´an. Ei ole laikattu vielä yhtään mutta sisuta on etupenkeistä taakse päin pellillä. Etupenkit vaihdettu kevyempiin, ilmastoinnit ja lämmityslaitteet revitty pois airbagit poistettu. Takaovet tyhjennetty. Puskurin alupalkit heivattu mäkeen ymym. Farkkumallinen otteessa paino 1540kg.
Teeppä vertailupunnitus.

Katsastuskonttuurin vaa´at on sitten maailman epätarkimmat, ennen kun alettiin 855sta pilkkoa niin vaaka näytti alle 1300kg  :idiot2:
Takapenkkihän farkussa painaa ihan keijona. Ja ilmastointi taitaa jäädä vielä toistaseks paikoilleen, kun 18kg painolisän saa 30min eteenpäin helteessä paikattua ihan helposti hanskalla kun ei kuole kuumuuteen  :pomo:
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa 850V70

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 87
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 paino
« Vastaus #17 : 10.05.2012, 11:44:37 »
Endurance-autoa ootte varmaan tekemässä. Heittäisin lonkalta, että niillä säännöillä pääsisi kisavarustuksessa 100kg alle katuauton omapainon. Tältäosin säännöt on aika hanurista, kun ei voi laikalla keventää ja käyttää lasikuitua ( HALPAA ). Toinen kasipätkän ongelma on, ettei tukivarren kiinnityspisteitä saa muuttaa. Madalletun etupään camberkäyrä ei kyllä sovellu rata-ajoon.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron