Samppasport  Futurez

Keskuslukituksen ohjaus v70 volvoon.

• 3 Vastauksia
  • 1397 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volmeri

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Keskuslukituksen ohjaus v70 volvoon.
« : 01.06.2012, 18:54:59 »
Onko kukaan askarrellut keskuslukkoon "tarvike" kauko-ohjausta v70 volvoon, jossa se on ennestään. Mitä tuo guard- systeemi siitä tykkää? Soittelin eräälle Viperin edustajalle ja sanoi että onnistuu, toinen cobran mies että ei...
Tyyppivikahan se tässäkin eli toimii ihan vierestä, näin kyllä sen antennin parannus topicin, mutta tuota Viperia kehui kyllä moni.

Poissa seiskakymppitdi

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Vs: Keskuslukituksen ohjaus v70 volvoon.
« Vastaus #1 : 01.06.2012, 19:34:51 »
Minä kyllästyin kans volvon omaan lähisäätimeen ja askartelin Rimen halppissarjan rinnalle. Laitoin sen siihen oven sisänapin rinnalle. Hyvin on toiminut varmaan 3 v. Vilkut sai myös välähtämään avatessa/sulkiessa. Siihen voisi askarrella myös ikkunahissien ohjauksia jos haluaa. itse en näitä laittanut.
Vain automaatilla

Poissa volmeri

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 01.06.2012, 19:42:19 »
Siis onnistuu... Se viperin mies neuvoi kytkeen sen jalkatilan yläpuolella olevaan boksiin rinnalle. Onko sinulla häly siinä ja kuinka se toimii tuon jälkeen?

Poissa seiskakymppitdi

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 01.06.2012, 21:45:49 »
Minulla ei ole hälyä tässä vehkessä, mutta toiminut tosi hyvin. Kytkin tosiaan kuskin jalkatilasta löytyvästä boksista oven kytkimen rinnalle. Löydät värit, kun nostat ovisäätimen boksin ylös. Sulkee / avaa. Minä en muista nyt värejä, kun ei ole se auto nyt kotikonnulla.
Vain automaatilla

RallyBaron  Samppasport