Tuollaista kertoo vikakoodin lukija (Dyno-Scan), ja koodia lukiessa mittareiden takaa kuuluu hetkittäin releen naksutusta muutamien sekunttien ajan. Muuta pientä vikaa kasipätkässä on ettei se lähde käyntiin. Virtaa on akussa, mutta taisi solenoidi hajota: sitä pitää alkaa katselemaan.
ed: pari muuta koodia: P0457 = Evaporative Emission control System leak detected (loose filler cap). Tarkoittaako tuo, että jäähdytysnesteen säiliön korkki on ollut irti koneen käydessä vai mikä on tämä etsityksi tullut Höyrystävän Päästön kontrolli Systeemin vuoto?
Kaikkia vikakoodeja ei päässyt lukemaan Volvo FCR:llä, Motronic 4.4:än se ilmoittaa
No Response from Car, Time Out
Is the Ignition at the Pos II ?
Wait 3 secs then try again
Kyllä virrat oli päällä, ja vaihteiston, ABS'it, kojetaulun vehkeet, ajoneston ja SRS:än se kertoo olevan kunnossa. Ruiskunohjauksen kytkentöjä tarkastamaan tai sitten boksia uusimaan?