Carcom Oy  Elekma

saksantuonti 940:sen erot "Suomi"-940:seen

  • 30 Vastauksia
  • 13180 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jaho

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 148
Vs: saksantuonti 940:sen erot "Suomi"-940:seen
« Vastaus #30 : 24.09.2012, 08:55:01 »
Mielenkiintoista olisi tietää todelliset erot, ei varustelutaso ero.

Tarkoitan onko otettu huomioon skandinaavi-varustus. Jopa sellaisia asioita joita ei ole tiedotettu(kylmäkäynnistys, kenno jne)

Tähän liittyy muuten tarina ajalta jolloin Saabit tehtiin Ruotsissa. Tehtaan johtaja asui tietenkin myös Ruotsissa. Meni talviaamuna autoon ja löi oven kiinni. Tippui lumet sisälle. Asia otettiin huomioon suunnittelussa. Lähde: vanha Tuulilasi lehti.
Varmasti vaikuttanut aikoinaan volvoissa sama asia.
Nykyään ei taida suunnittelussa painaa paljoa eityiset talvi-ominaisuudet. Marginaaliryhmä ajaa kylmissä oloissa.

Oma sotaratsu suht hyvillä vermeillä ostettu Suomesta 1991.
745 230F 85kW

-tehdasasennettu cruise (tästä laitettu mukaan erillen ohjevihko...)
-Volvo Guard I hälytin ja kauko-ohjattu lukitus(tästäkin mukana ohjeet. monisivuinen kirjanen!!! monimutkainen!!!)
-1041 perä
-kattoluukku(tehdas)
-sähkölasit ja peilit jotka lämpiää myös
-metalliväri
-portaaton puhallinsäädin.

kaikki muuten toimii.

edit: hauska lisävaruste kojelaudassa pieni säilytyslokero keskimmäisten puhallussuuttimien alla. Alkuperäinen. En ole ikinä nähnyt moista. Vai onko jokin varustepaketti ollut??



« Viimeksi muokattu: 01.10.2012, 08:52:04 kirjoittanut jaho »
Papalla oli Duett

 

Proturbo  Autodiagnoosi