Virittelin ainaskin justiin säätöpotikan ryypyksi lämpöanturin johtoon, joka menee lh:lle. Toinen niist lämpöanturin johoist tosiaan menee lh:lle ja toinen sytkäboksille ja ainakin anturin päässä samanvärisiä, nii kannattaa kattoo tarkkaan et laittaa oikeaan. Pitäis men jetronicin liittimen pinniin 13 muistaakseni. Just 20K potikan laitoin, et saa kelin mukaan kiertää tarvittavan määrän, et lähtis viinalla paremmin käyntiin. Pahemmi en kyl oo kerenny testaa, mut tyhjäkäynnil ainakin kun kääntää nii menee heti rikkaalle. Luulen et normi ajonaiokast seost on turha kummemmin yrittää siitä säätää, jos on lamda käytössä. Lh:lla kun on taipumus vähitellen säätää seos sitten taas stokiometriseks lamda 1:seen.
Mut alunperinhän tää keskustelu koski tota Lh:n liittimen pinniä 23 ja siihen potikan laittamista. Siitä ei ole kukaan vielä sanonut mitään kokemuksia.