Terve. Tästä aiheesta tuskin tällä tiiliskivien ja pyörillä liikkuvien patonkien palstalla on hirveästi ollut, hakemallakaan en mitään löytänyt mutta nyt lähetään jauhamaan oikein urakalla jos vain tarpeeksi löytyy aihetta

onkohan kukaan vielä tähänkään päivään mennessä lähtenyt hakemaan mitään hyötyä tekemällä aerodynaamisia päivityksiä vanhoihin Volvoihin? Paneelirakojen teippaaminen ja sheivaaminen on vanha juttu ja siitä ei todennäköisesti faktaa heti ole kellään esittää kiihtyvyyden tai kulutuksen puolelta koska vaikutus yksinomaan voi olla marginaalinen ja vaikuttaa oikeasti tuntuvasti vasta kovissa vauhdeissa. Lähinnä mietityttää nk. Flat floor ja varapyöränkoteloiden alueen sheivaukset/silotukset ja keularakenteen muutokset ja niillä saavutetut edut, joko aerodynaamisen vastuksen lisäämisellä tai vähentämisellä. Downforce, tuulenohjaimet ja drive - eko mallin kaivonkannet sun muut herättää mietteitä. Kaikki höpinät ja löpinät on tervetulleita.
Henkilökohtainen pällistely on aiheuttanut semmoisen mietteen ettei tuonne paljoa parannuksia voi tehdä akselistorakenteiden takia, toivon että joku todistaa tämän luulon luuloksi ennenkuin itse täytyy kokeilla. (Koskien luonnollisesti kaikkia Volvoja mutta eritoten 200/700 ja p80 korimalleja.)