Ite tein just äsken tuon iskaritolpan irroituksen, niin tässä lisäkommentteja: jousipuristimia saat biltemasta ja motonetista, ehkä muistakin varaosaliikkeistä saattaa löytyä. Sitten kannattaa ottaa siihen olkatukeen menevä piuha (pyörimistunnistin kai) irti, saa lisää tilaa kun pujottaa tolppaa irti. Siinä yläpäässä on siis kaksi kuluvaa osaa, toinen on se kumilätkä mihin jousi tulee ja sitten on semmoinen laakerilla varustettu peltilämiskä, mikä tukee iskarin yläpään kiinni koriin. Jos kumilätty on huonossa kunnossa, niin siitä voi tulla natinoita ja kolinaa, jos tukilaakeri on sökö, niin siitäkin voi tulla ääntä, mutta välys vaikuttaa jopa pyörän asentoon. Tuo camberi ei mielestäni tolla aikaisemmalla ohjeella pysy kohdillaan. Pitää mitata iskaritolpan ja olkatuen asento työntömitalla auton poikkisuunnassa vaakatasossa ja tällätä takaisin samaan mittaan. Siinä on aika paljon säätövaraa mun mielestä, niin en ymmärrä, miten se tuolla aikaisemmin mainitulla ohjeella pysyy kohdallaan. Tai voi sen asennon merkata jollain terävällä piikillä, niin saa takaisin samaan kohtaan missä olikin. Kahdella tunkilla kun pelaa, niin saa passailtua tolppaa ja koiranluuta paremmin kohdilleen, kun käyttää toista tunkkia alatukivarren alla apuna.