Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

945 d24tic aut. vedot kateissa.

  • 7 Vastauksia
  • 2503 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vihvilä

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
945 d24tic aut. vedot kateissa.
« : 30.08.2012, 17:40:46 »
jeps eli nyt tuli ongelmaksi se että ei jaksa vetää. mielestäni tulee ihan normaali musta pilvi taakse täysikiihdytyksessä, mutta tästä huolimatta auto kiihtyy kuin naapurin nokileka mese. tuntuu kun moottori ei jaksaisi kiertää. kiihdyttäessä ahdot nousee tonne 0,95bar vasta josain 4000 kierroksen tienoilla. täysikaasulla vaihteen vaihtuessa ahdot putoaa 0,5 bar vaikka kierrokset on jotain 3200. onko kellään ollut samanlaisia oireita?

minkänäkösiä ennakoita olette pitänyt pumpulla ja onko moottori ollut kuinka tarkka nokka-akselin ajasta? itsellä itse tehty säätöpalikka akselille mutta kopan merkkiä on niin vittumainen nähdä että onko se just nollan kohdalla...

Ja onko kellään ollut pumpun kanssa naftan tulo ongelmia 650 tkm ajetulla pumpulla?

nii ja siis syöttöjä on nostettu noin 3 varttia ja kara maksimissa.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012, 17:56:33 kirjoittanut Vihvilä »
Päätöntä sekoilua vuodesta 1992. Pihassa mätänee: Volvo 940 -94, Audi 100 2.3e -90

Poissa volotes

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: 945 d24tic aut. vedot kateissa.
« Vastaus #1 : 02.09.2012, 20:08:36 »
On ollu polttoaine ongelmia jos nuon paljo ajettu pumppu, kuumalla moottorilla piti sahata jopa 30sek ennen ku lähti käyntii. Nestepää on niin kulunut


Muista minä en tiedä

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: 945 d24tic aut. vedot kateissa.
« Vastaus #2 : 02.09.2012, 20:15:01 »
ahtoletkuissa tai välijäädyttimessä vuotoja tai tukossa oleva löpösuodin tulee mieleen

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 945 d24tic aut. vedot kateissa.
« Vastaus #3 : 02.09.2012, 22:54:00 »
Savuttaa eikä vedä -> ei saa ilmaa tai ajoitus pielessä(pumpussa tai nokassa). Nokan ajoitus ei tunnu olevan ihan asteen päälle, mutta ehkä sekin olisi testin väärti, kahta samanlaista turbodeekua en ole ajanut vaikka aika monta on tullu testattua...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Vihvilä

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
Vs: 945 d24tic aut. vedot kateissa.
« Vastaus #4 : 24.09.2012, 19:23:18 »
pumppu ja nokka on ajassa ja ilman pitäs liikkua ihan kunnolla lämpösenä ja kylmänä lähtee niin hyvin käyntiin kun tommonen esikammio lähtee.
Päätöntä sekoilua vuodesta 1992. Pihassa mätänee: Volvo 940 -94, Audi 100 2.3e -90

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 945 d24tic aut. vedot kateissa.
« Vastaus #5 : 24.09.2012, 23:57:56 »
Paljonko ennakko kuumana?
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 945 d24tic aut. vedot kateissa.
« Vastaus #6 : 25.09.2012, 11:05:17 »
Käykö kaikilla pytyillä heti ku lähtee käyntiin? Mahtaako joka pytystä löytyä oikeet puristukset?

tämmöstä pientä kivaa löyty isän deekusta ku oli vähän vedot kateissa ja söi öljyä :D


Ja kahdessa männässä venttiilin stanssaus. Venttiilit silti suorat ja saman mittaiset ku muutki?

« Viimeksi muokattu: 25.09.2012, 11:08:24 kirjoittanut Rusakko »
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Vihvilä

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
Vs: 945 d24tic aut. vedot kateissa.
« Vastaus #7 : 25.09.2012, 18:28:59 »
lähtee käyntiin lähes heti kaikilla. ei se pyörähdä kun pari kierrosta silleen rötäten. mutta ei tarvii veivuuttaa yhtään. puristukset oli kansirempan jälkeen huonolla akulla ja kotitekosella puristus testerillä 19 bar. kahdesta pytystä on kyllä öljyjetti poikki mutta liekkö pitäs vaikuttaa muuten kun huohotuksena? onko nuo öljyjetit kuin vaikiat muuten vaihtaa?
Päätöntä sekoilua vuodesta 1992. Pihassa mätänee: Volvo 940 -94, Audi 100 2.3e -90

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron