Paljon on sitten ajettu, jos pitää iskarit vaihtaa? Jotenkin itsellä sellainen kuva, että ne kestävät vuosia/useamman satatonnia. Tietysti varmaan vaikuttaa, missä ja miten ajaa ym. rasitus.
Kaverin 740:ssä kuulemma alkuperäiset... Ja toisen kaverin V 70 nivot kestäneet reilusti oli 400 000, uudesta asti.
Kyllä näissä uusissa malleissa on ihan luokattomat alkuperäiset perusiskarit, ei niiden käsin pumppaamisella paljoa ehkäistä osteoporoosia. Vähän samaa kuin ruottalaisten kannatushuuto urheilijoille: he(i)jaa, he(i)jaa...
Tervetuloa 2000-luvulle :hello: , on tainnut se yksi espanjalainen ex-ostojohtaja Opelilta, Volkkarilta ym. autotehtailta tulla viimein Volvolle. N. 45 tkm ajettu satsi löytyy autotallista, ei siis enää kahteen vuoteen auton alta.
Älkää teloittako, jos muistan väärin ...
Ja
Kulmamies, ei sua ole ennenkään tarvinnut laittaa muuria vasten, ei nytkään. On iskarit todella helpot vaihtaa taakse nykymallissa, pyörä pois ja voilà, mutta sen minkä takana voittaa, sen sitten etupäässä menettää.