Diisselissä tuo on 10min homma, luulen että suunnilleen sama pätee pensaan mutta tuosta läppäkotelosta en oikein tiedä...
Akku irti.
Konepelti auki.
Ahtoletku irti tai mahdollisesti koko läppäkotelo, en nyt muista miten tuo on sen takana.
Startin johdot irti, startti irti ja toinen tilalle, johdot kiinni.
Startti on kiinni kahdella tai kolmella pultilla.
Kutakuinkin noin, mutta ei nyt ihan 10 minuutin juttu

Akun kengän irroitus ja takaisin laittokin jo vie sen 10 minuuttia, mutta kyllä sen varmaan tunnissa tekee... tai ei nyt ainakana kahta kauempaa mene, jos on vähän joskus autoja ruuvannut.
Startin takapäässä saattaa olla rauta, joka on kiinni kahdella mutterilla startissa ja yhdellä lohkossa, tuo tuo vähän hankaluutta hommaan, kun sinne ei oikein näe, mutta ainakin tiedoksi nyt

Tulee väkisinkin mieleen kysyä, että miksi startin vaihto??
Välillä oon vaihdellut näihin startteja, kun on alkanut lyömään tyhjää, mutta silloin on saanut vaihtaa myös startin hammaskehän, eli automaativaihteiston vetolevyn (manuaalivaihteisissa vastaavassa kohtaa on vautipyörä) eli vaihteisto pois ja takaisin tyylinen homma siis silloin tiedossa.
Hammaskehän hampaat kuluu siten, että bendix ratas lyö siitä yli tai sitten ei pääse vetämään sinne hampaalle.
Jos laittaa uuden startin ja noi hampaat on rikki, on uusi startti myös kotha rikki, eli varmistu hammakehän kunnosta, kun startti on irroitettuna.