Neljäs talvi lähtee C30 R-Designillä eikä voi kieltää että keula olisi hiukan liian matalalla, mutta toistaiseksi on pärjätty ja helmat/muovinen pohjapanssari ovat pysyneet ehjinä. Syviä polanteita tulee arasteltua, samoin rekkojen rungosta tippuneita kovia lumi/jäälohkareita. Joskus pamahtaa ilkeästi kun ei ehdi väistää mutta ehjänä on selvitty.
Ei tuota talviautoksi voi sanoa hyvällä tahdollakaan ellei siinä ole polttoainekäyttöistä lämmitintä. Ilman eberiä tarkenee plusasteilla mutta kyllä se lämmitin tulee napsautettua päälle jo heti pakkasen alettua eikä sitten kylmä ole tullut kabiiniin kylmimmilläkään pakkasilla. Vielä kun pyyhkijän sulat sais lämpimälle alueelle..
Keulan ylempi aukko on tullut peitettyä talvisin mutta alampi on tullut jätettyä auki kun ei sinne ole vielä tullut askarreltua fiksua suojaa joka sielä pysyisi.
Talvirenkaat ovat kokoa 205/55R16, Nokian R.
Joka tapauksessa auto on loistava ajettava eikä kallistele, ja kun asennoituu ajamaan auton ehdoilla (mataluus) niin plussat voittaa miinukset. Jos tykkää katumaasturin maavarasta niin sitten alla on väärä kärry.