Onhan tämä nyt sellaisella korjaamolla, jossa voidaan lukea vikakoodit ja tarvittaessa livedataa autosta, ettei tarvitse etsiä vikaa arpomalla?
Mulla on joskus kävelly vastaan eräässä toisessa merkissä 2000-luvun commonrail autossa, että se alimitoitettu Roobertti Bosch:n siirtopumpun moottori on kulunu loppuun ja siirtopumpun "moskaa" on sitten siirtyny korkeapainepumpulle ja suuttimille ja vaihtoon järjestelmän huuhtelun lisäksi mm esisiirtopumppu, korkeapainepumppu ja kaikki suuttimet. Vähän sama efekti, kuin erään saksalaismerkin uudehkojen 4-sylinteristen dieselkoneiden korkeapainepumpun rungon alumiinisilppu liikkeelle ja pumppu+suuttimet uusiksi.
Toivottavasti tässä on joku pienempi juttu, mutta ihmettelen, miten ne olis kilkannu yhtä aikaa, ellei jotakin ylimääräisiä partikkeleita olisi ollu liikkeellä polttoaineen seassa.
Edit: vai AIV. Hapanta sanois kettu. Varaudu isompaankin polttoainejärjestelmän remonttiin
