Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

940 vasen vilkku?

• 4 Vastauksia
  • 2707 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kasssu

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
940 vasen vilkku?
« : 16.04.2013, 17:49:49 »
Eli kyseessä on 940 b230fd farmari vm.93. Vasemmalle vilkutti nopeaa turvavyö paikoillaan ja turvavyö irti normaalisti. Otin turvavyön merkkivalon pois käytöstä katkaisemalla liittimen kuskin penkin juuresta, eli nyt vilkuttaa koko ajan nopeaa vain vasemmalle. Takavaloista kävin maadoitukset läpi ja sammu valojen vikavalo mittaristosta. Kaikki polttimot ovat ehjiä. Eli onko vilkkurele rikki? vai onko vika jossain muualla ja missä? Ja auto on minulle uusi ja vika oli siinä, joten en tiedä millon se on tullut.

Poissa bolinder

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 vasen vilkku?
« Vastaus #1 : 16.04.2013, 21:30:40 »
mulla semmonen muistikuva että sen varoituspoltin ei voi ottaa pois ei toimi vilkut sen jälkeen  ???

siellä kyynärpään tuen alla on kiva töpseli mitä nykäistä irti jos ei halua että toi valo räpäyttää

Poissa janne81

• Turbo
« Vastaus #2 : 16.04.2013, 21:39:36 »
Vilkkurele menossa rikki, mulla oli ihan sama vika joskus eli vilkutti nopeeta mutta kun painoi turvavyön avausnappia niin vilkutti normaalisti-> viikko niin meni rele. En usko että oli sattumaa.

Poissa Lentäjä

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 18.04.2013, 20:39:34 »
Eli kyseessä on 940 b230fd farmari vm.93. Vasemmalle vilkutti nopeaa turvavyö paikoillaan ja turvavyö irti normaalisti. Otin turvavyön merkkivalon pois käytöstä katkaisemalla liittimen kuskin penkin juuresta, eli nyt vilkuttaa koko ajan nopeaa vain vasemmalle. Takavaloista kävin maadoitukset läpi ja sammu valojen vikavalo mittaristosta. Kaikki polttimot ovat ehjiä. Eli onko vilkkurele rikki? vai onko vika jossain muualla ja missä? Ja auto on minulle uusi ja vika oli siinä, joten en tiedä millon se on tullut.
Terve.
 vilkuttaa nopeasti vain vasemmalle ja oikealle normaalisti?
Jos niin tarkista kaikki vasemmat vilkkupolttimot,liian pienitehoinen polttimo ei kuormita relettä riittävästi.
Sama rele vilkuttaa myös oikealle,sillä viiksikytkimellä vain jaetaan kumpi puoli vilkkuu.
Volvo S80 t6-99,  volvo 940 -98 2.3fk

Poissa Kasssu

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 20.04.2013, 15:41:10 »
Terve.
 vilkuttaa nopeasti vain vasemmalle ja oikealle normaalisti?
Jos niin tarkista kaikki vasemmat vilkkupolttimot,liian pienitehoinen polttimo ei kuormita relettä riittävästi.
Sama rele vilkuttaa myös oikealle,sillä viiksikytkimellä vain jaetaan kumpi puoli vilkkuu.
Vilkutti nopeaa vain vasemmalle, mutta nyt alkoi vilkuttamaan nopeaa myös oikealle. Eli vika on luultavasti releessä, mutta tarkistanpa polttimot. Kiitos neuvoista.

RallyBaron  Samppasport